Edunvalvonta

Mitä me teemme

Jäsenlähtöisyys, oikeudenmukainen toiminta, avoimuus, luottamus ja edunvalvonnan tehokkuus. Nämä tekijät ovat liiton toiminnan lähtökohtia.

Jäsenten etuja liitto ajaa paitsi valvomalla heidän etujaan ja neuvottelemalla, myös huolehtimalla siitä, että etujen valvomisen kyky ja osaamisen taso työpaikkatasolla pysyy hyvänä. Jäsenet ja heidän hyvinvointinsa on myös sen takana, että liitto kehittää yhdistystoimintaa. Taustalla on jäsenhankinnan tukeminen ja jäsenten innostaminen mukaan yhdistysten toimintaan.

JHL:n tavoiteena on olla vahva ja osaava toimija työelämäasioiden edunvalvojana ja asiantuntijana kaikilla tasoilla. Haluamme tarjota parasta edunvalvontaa työyhteisöissä, alueellisesti ja valtakunnallisesti.

Tietoa meistä

Julkisten ja hyvnvointialojen liitto JHL on SAK:lainen ammattiliitto. Hyvinvointipalveluja tuottavia jäseniä sillä on 240 000. JHL on vaihtoehto kapealle ammattikuntapohjaiselle edunvalvonnalle. Emme hoida vain yhden ammattikunnan, vaan melkeinpä kaikkien julkisia ja yksityisiä hyvinvointipalveluja tuottavien asioita - palveluketjun alusta loppuun saakka.

JHL on ammattiliitto, jonka jäsenet työskentelevät valtion, kuntien, kuntayhtymien, seurakuntien, niiden liikelaitosten tai yhtiöiden, yleishyödyllisten yhteisöjen, julkiselle sektorille palveluja tuottavien yritysten tai yhteisöjen palveluksessa ja vastaavilla toimialoilla. Meitä on paljon, monella alalla. Liitto kuuluu sekä julkisille että yksityisille!

Liity jäseneksi

Mitä useampi julkisella sektorilla ja hyvinvointipalveluja tuottavilla aloilla työskentelevä palkansaaja on JHL:n jäsen, sitä parempia työehtoja saadaan sovittua.

JHL on vaihtoehto kapealle ammattikuntapohjaiselle edunvalvonnalle. Emme hoida vain yhden ammattikunnan, vaan melkeinpä kaikkien niiden henkilöiden asioita, jotka tuottavat julkisia ja yksityisiä hyvinvointipalveluja.

240 000 suomalaista on valinnut JHL:n - valitse sinäkin.

Lisätietoja liitosta ja siihen liittyvistä asioista löydät osoitteesta jhl.fi

Lisätietoja saat myös olemalla yhteydessä suoraan liiton paikallisiin toimihenkilöihin.

Julkisten ja hyvinvointialojen ammattilaisten oma lehti